FAQ

Kami menjawab segala persoalan anda

Bahasa Malaysia

Friday 23 November 2012

Kek Perkahwinan

Koleksi Kek Perkahwinan di Suncake House

 
Nama Kek: Gumpaste Peony & Roses
Berat: 3.5 Kilogram
Kod Tempahan: KP01

Penerangan: Kek Gumpaste Peony & Roses ini diperbuat daripada krim dan mentega asli. Terdiri daripada salutan lapisan krim setebal satu inchi diluar serta adunan sponge terbaik di bahagian tengah. Bunga hiasannya pula diperbuat daripada bahan coklat berwarna merah.



Nama Kek: 3 Tier Royal Blue
Berat: 12 Kilogram
Kod Tempahan: KP02

Penerangan: 3 Tier Royal Blue merupakan salah sat kek yang diperbuat hasil gabungan resepi perkahwinan barat dan asia. Diperbuat daripada Salted Caramel Butter Cream Frosting. Berketinggian 100 sentimeter.





Nama Kek: Rainbow Heart Cake
Berat: 4.2 Kilogram
Kod Tempahan: KP03

Penerangan: Rainbow Heart Cake adalah kek ciptaan tempatan. Terdiri daripada empat lapisan yang berlainan warna. Bahagian atas dan tepi kek dihiasi dengan Snow Cream yang halus.




Nama Kek: Seasonal Red Roses
Berat: 3.5 Kilogram
Kod Tempahan: KP04

Penerangan: Seasonal Red Roses merupakan salah satu resepi kek yang mempunyai reputasi yang tinggi dari segi permintaannya. Menggunakan hampir 60 peratus bahannya terdiri daripada cream terbaik. Bahagian lainnya pula terdiri daripada kek sponge yang lembut.




Nama Kek: 3 Tier Snow Blue Floral
Berat: 13.5 Kilogram
Kod Tempahan: KP05

Penerangan: 3 Tier Snow Blue Floral merupakan salah satu koleksi kek tiga tingkat yang menggunakan konsep flora sebagai hiasannya. Berbanding kek perkahwinan yang lain, kek 3 Tier Snow Blue Floral masih mengekalkan ciri-ciri mewah pada harga yang lebih rendah.







Nama Kek: 2 Tier Pinky & Cupcake
Berat: 8.5 Kilogram
Kod Tempahan: KP06

Penerangan: 2 Tier Pinky & Cupcake adalah satu pilihan istimewa bagi pasangan ang inginkan kelainan dalam kek perkahwinan mereka. Ia menggabungkan kek dan cup cake dalam satu variasi yang menarik. Dihiasi bunga mawar berwarna pink, bahagian tengahnya pula dihiasi corak flora yang sedang mengembang.






Untuk membuat tempahan segera, sila KLIK DISINI sekarang!

0 comments:

Post a Comment