FAQ

Kami menjawab segala persoalan anda

Bahasa Malaysia

Friday 23 November 2012

Kek Hari Lahir

Koleksi Kek Hari Lahir di Suncake House


Nama Kek: Rounded Three Colour Birthday Cake
Berat: 3.5 Kilogram
Kod Tempahan: KH01

Penerangan: Rounded Three Colour Birthday Cake adalah chesse layer cake yang dihasilkan sesuai dengan cita rasa kanak-kanak. Dengan lapisan cream yang lembut serta kandungan gula yang rendah ia merupakan pilihan bijak ibu bapa untuk hari istimewa anak-anak.



Nama Kek: 3D Angry Bird Birthday Cake
Berat: 2.8 Kilogram
Kod Tempahan: KH02

Penerangan: 3D Angry Bird Birthday Cake merupakan satu variasi terkini kek hari lahir untuk kanak-kanak. Sponge kek yang dibaluti aising 1.2 inchi ini juga mengandungi krim coklat yang halus. Almond yang telah dikisar juga digunakan bagi meningkatkan keenakkannya.


Nama Kek: 2 Inch Icing Birthday Cake
Berat: 3.8 Kilogram
Kod Tempahan: KH03

Penerangan: 2 Inch Icing Birthday Cake ini bersaiz 40 sentimeter X 30 sentimeter. Dihasilkan daripada aising yang menjadi kesukaan kanak-kanak. Sponge kek pada bahagian dalamnya pula berperisa coklat.




Nama Kek: Custom Shape Number Birthday Cake
Berat: 2.8 Kilogram
Kod Tempahan: KH04

Penerangan: Custom Shape Number Birthday Cake di ilhamkan oleh pelanggan yang pernah membuat tempahan kek di Suncake House. Pelanggan boleh memlih nombor yang hendak dijadikan bentuk pada kek. Ia sangat sesuai untuk kanak-kanak yang berumur dari lima hingga 12 tahun.


Nama Kek: 1.5 Inch Icing Birthday Cake
Berat: 3.2 Kilogram
Kod Tempahan: KH05

Penerangan: 1.5 Inch Icing Birthday Cake mempunyai ciri yang hampir serupa dengan 2 Inch Icing Birthday Cake. Perbezaannya disini adalah bahan yang digunakan dalam menghasilkan sponge keknya yang mana ia berperisa strawbery dan agak nipis.



Nama Kek: Superb OnScene Birthday Cake
Berat: 4.5 Kilogram
Kod Tempahan:KH06

Penerangan: Superb OnScene Birthday Cake salah satu alternatif terbaik bagi mereka yang ingin menonjolkan kelainan dalam hidangan. Ia direka sesuai dengan minat atau permintaan pelanggan. Ia juga menekankan konsep pemandangan atau disebut 'OnScene action'
 
Untuk membuat tempahan segera, sila KLIK DISINI sekarang!
 


2 comments:

  1. Letak gambar angry bird...Seram je nak makan..

    ReplyDelete
  2. kami menawarkan pelbagai design mengikut citarasa pelanggan kami

    ReplyDelete